Att komma

HEM.
Efter en dag m idel ädel avbokade uppdrag. Inställt på plats. En dag på jobbet. Så kan det vara.
Kompade ut lite mitt på dagen för att åka till Kvillehyllan,  två vänner hade frågat om jah kunde åka dit för att ev köpa något för dem.



Det var kö en kvart tjugo minuter före öppning. Jag gick in på Willys och låtsas shoppade , mest för att värma mig.
Det jag skulle titta på var flr dyrt så det blev inga köp för mina vänners räkning.
Tillbaka till jobbet, lunch och sen lite mer kaffe.


Kom hem och kopplade Zigge för en promenad. Kallt ute men fint. Skönt att han får rasta tassarna.
In till värmen. Tömma diskmaskin som var klar. Plocka lite. Städa badrummet.
Allt m sällskap av radio p4 Göteborg.
Tända ljus. Planera middag som 8dag blir stekt palt. I lite mjölk.

Att komma hem. Hemma. Trivs.
Nu ska jag dricka en kopp te. 
Ha en fortsatt fin onsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback