Vilket väder

Ja det kan låta fånigt men jag älskar sol och värme. Jag är en sucker för strand, klippor,sol och bad.
Jag har passat på denna veckan. 

Christian och Cornelia kom och på sig på klippan igår. De var lite trötta efter en lördagsnatt på stan med vänner. Kom ut med mat från BK.

Frukt och godis bör man ha man ha med sig till stranden.

Havet - ljuvligt fint. Fortfarande kallt i vattnet men skönt.

Göteborgs varvet - trampet av skor.
Eliten på lätta fötter. Tassar fram i en hastighet som e sjuk. De springer så avspänt. Lugnt. 
Jag njuter av att titta på.


Den första tjejen- strax efter killarna.
Jag vet inte om detta är hon som vann. Vinnaren är 16 år och är från Etiopien. 


Niki - Kevins fina kompis sprang varvet. Och med en glädje och energi av sällan skådat slag.
1:45 sprang han på.

Olika stränder. Kvällsdopp i Tumlehed.




Tre strandade - två smala och en valross. 
Tänk att jag kan ligga i timmar på klippor. Njuta.
The life of Bettan tar form. 🤣😂🤣
Som vi skrattade.
Babbel.


En stund hos mamma. Reflektion. Eftertanke. Hämta kraft.

Sen blev det VMfinal i hockey. Sverige skulle försvara sitt guld. Schweiz bjöd på tufft motstånd.
2-2 vid fulltid. Förlängning. 
Straffar.
Då gick jag och på mig.  Straffar e så ...nä gillar inte det.
Men jag hörde snart jublet från vardagsrummet.
Idag firar vi guldet.
En underbar helg fylld av värme vänner grill och en tyst beredskapstelefon. Imorgon tisdag går jag av då ska jag fira med ett glas vin !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback