Lediga dagar

I torsdags hade Göteborg näst varmast i Europa ! 28 grader. 
Så skönt. Tog bussen ut till havet. Mötte upp vänner. 
Vi åt. Drack bubbel. Kinesisk sprit. Badade !!
Kan säga att jag kände att isen nyss smälte.
Kallt men ändå gjorde jag det flera gånger.








En underbar dag som blev till kväll som blev till grillning m gott sällskap och gott vin.
Fredag - tog bussen till stan.




Klippte mig. Skönt att se igen. Cornelia mötte upp. Vi lunchade. Strosade runt i butiker. 
Hem.
Rasta Zigge. Vilade lite 
Sen var vi bjudna på kalas hos en go 7 åring!






En go stund hos familjen i Älvängen.  Emileo fyllde 7. Jasmine firade jag i efterskott. Lego och DIY slime blev uppskattade presenter.
På vägen hem fastnade Cornelia och jag i en kö. 30 minuter tog det att köra typ 1 km.
Under den tiden spelade hon musik och " sittdansade " till trafikanter glädje/ fasa.
Bra musik på hög volym. Rutan nere ...ja ni fattar.
Skoj hade vi.
Handlade.
Hem.
Cornelia lagade mat medans trött Kevin som jobbat hela dagen låg på kökssoffan. Jag rastade Zigge. Felicia kom hem efter jobbet.
Underbar middag - som vi skrattade. Pratade. Härligt att umgås.
Tror dock ingen kommer äta en viss sort pizza igen...

Sen blev det tv-serie m Cornelia. Hon var sugen på att hitta på något men hon tog en hemmakväll.
Kevin la sig tidigt. Han jobbar heeeela helgen.
Felicia drog till en kompis.
Ikväll ska syskonen ut. Ta ett glas. Tillsammans.
Älskade barn. Så fina.
Idag är det lördag - jag ska börja m att rasta min prins sen får vi se vad dagen bjuder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback