Studenterna tre

Glädje . Förväntan. Dans. Sol. Släkt. Vänner. Kompisar. Flak.  Bubbel. Mössor. Längtan med ett visst mått av vemod.

Vilka dagar. Vilka studenter. Vilken glädje.
Solen lyser över oss. Inte ett moln i sikte.

Josianne - prinsessa puddingen min. Hon var först ut. Och inte en enda bild tog jag på hennes mottagning. Fy skäms på mig !
Olikt mig att inte fota.

Jeffrey - sprang ut i livet i torsdags från Partille gymnasium.






En dag med blandade känslor. Lycka över att Jeffrey klarat skolan. Sorgen över att hans pappa inte var med. Men jag vet att han var med från den plats han nu är på. Han satt på ett moln och såg sin son ta klivet ut i vuxenvärlden. Stolt över sonen.

Fredag var det Rasmus tur. Ett Djungelbarn!



Det tar på krafterna att ta studenten. 

Melina Elisabeth Rasmus och Robert.

Glädje att få dela denna dag med dessa fina ungdomar.
12 år i skolan är till ända och nu börjar en ny fas av livet.
Ni kommer klara er galant- ni är kloka & streetsmarta .
Ha inte bråttom. Var sak har sin tid.
Lev. Utforska vem du är. Vart du vill. Njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback