Oh boy

Vilken intensiv helg. Startade på torsdagen med middag med finaste sällskapet.
Fredag - handla. Fixa.  Kollade ett avsnitt av en ny serie. Pratade m ungdomarna som for runt hemma.
Två skulle iväg. En skulle vara hemma.
Rastade Zigge.
 
Åkte till Mia där vi skulle husera hela gänget. Och vilket gäng! Blandad kompott av bästa slag.
Mat i massor som ackompanjerades av flaskor med olika innehåll.
Det åts. Dracks. Skrattade. Åts mer mat. Spelades kubb. 
En härlig fin dag som övergick till kväll.
 
 
 
 
 
 
Tog bussen hem. Blev mött av Felicia och Zigge. Väl hemma blev det direkt i säng. Ställde klockan....på 05:20!
 
Taxin hämtade mig 06.
 
 
 
 
 
Gött med businessclass- slippa att stå i kö. Ingen att sitta å knô på under flygningen.
Extra fina mat - kunde välja mellan olika frukostar. 
Bok i lurarna.
 
Sen landade jag i ett strålande London.
Tåget till Paddington och sen toklurad av Google Maps hur jag skulle gå till hotellet.  Det som skulle ta 20 minuter tog typ en timma.
Men men . Checkade in. Lämnade bagaget och gick till Primark på Oxford Street och där shoppade jag loss.
Kul.
Strosade omkring. Köpte m mig frukt. Dricka chips till rummet.
Kollade fotboll. Vilade. 
Piffade mig för klockan 16 började jag jobba.
Jag är här på tjänsteresa.
Wow vilket uppdrag. Så fint. Roligt. Vackert. Kärleksfullt.
 
 
 Kom tillbaka till hotellet 00:30 å då stöp jag i säng.
Vaknade tidigt till ett soligt London.
Frukosten ligger i magen och jag ska packa ihop det sista innan jag beger mig ut på stan.
Flyget går 17:45 hem idag. Lite promenad. Shopping.
Någon ville ha en donut badring....ska se om jag kan ordna detta till Esther.
 
Ha en fin söndag allihopa.
Kram 

</div

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra ni tog med Mia i gemenskapen.
Kram Camilla

2018-07-02 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback