Vaknar tidigt idag

Solen har redan stigit upp. Nu ljuder kyrkklockorna.
Jag har scrollar Instagram. Spelat Wordfeud.
Cornelia sover fortfarande vilket inte är konstigt så klockan bara är 06:45!.
Igår var vi på Nissi Beach. Alltså detta magiska vatten. Kristallklart.
Vi badade över till "ön" varifrån vi kunde se det blåaste av vatten. Skiftningarna i färg. Några som hoppade från den höga klippan.
Vi tog taxi dit och hem. Lite lata. Lite lyxigt . Vi har ju semester.
Shoppat lite. Ätit lite. Ju fler dagar vi varit här desto mindre hungrig är jag. Konstigt.
Frukosten e efterlängtad men under dagen...Nä då funkar det med dryck.

Lördag idag. Vår sista hela dag. Att vi ska till stranden det är jag säker på men inte på vilken . Det återstår att se.

Bilder från igår. Laddar upp dem huller om buller.
Håll till godo.














Semester på riktigt. Inga måsten. Ingen disk. Ingen matlagning.
Frihet. Välja vad man vill göra med dagen.
Underbart.
Att Cypern sen e så vackert är en bonus. Och sällskapet helt fantastiskt.

Kram 

Kommentarer
Postat av: El´ena

Tack för alla härliga bilder och underbar reseskildring! Känner igen mig, vi bodde mitt emot Nissi Beach när vi var på Cypern - underbar strand. Längtar tillbaka när jag ser alla bilder.

2018-07-29 @ 22:12:53
Postat av: El´ena

Tack för alla härliga bilder och underbar reseskildring! Känner igen mig, vi bodde mitt emot Nissi Beach när vi var på Cypern - underbar strand. Längtar tillbaka när jag ser alla bilder.

2018-07-29 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback