Helg

Den går så fort. Att vila. Vara. Återhämta sig. Det ska göras parallellt med alla måsten . Tvätt. Disk. Städ. Matlagning.
Gaaah!
Fredagkväll tillbringades hos en go kompis. Gott att dricka. På spåret i bakgrunden. Prat.
Härligt.
Lördag blev det frukost. Gp. Promenad med Zigge innan jag mötte upp Marie och Majken.





Vi tog ett glas vin m semla! Himla fint fik vid kajen.
Hem och bytte om för att sen promenera i vinterkylan till Wieselgrensplatsen.
Mötte Palle , Johan och José. Vi åt mat på American Diner.
Vi var så hungriga att inte en bild togs. Gott var det. Trevligt. Mumsigt.
Johan och jag gick till 4Gott och köpte lördagsgodis. Han åkte hem och jag tog bussen till Torslanda för att vara barnvakt tillsammans med Cornelia.

Söndag - frukost. Gp. Slänga skräp på Bulycke. Promenad med fin vän i lurarna.
En sväng till Rusta.
Laga mat. Äta.
Handboll i Torslanda.
Nathan spelade. Det blev förlust men han hade en stor hejarklack!



Vi var flera massa många. Hem för att rasta Zigge sen tog jag kväll. Natt.
Idag måndag. Kallt ute. Men solen skiner.
Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback