Mmm

Inte lika lätt att vakna idag. Jobb, då tyckte jag att jag skulle sova länge.
Gaaah!
Igår jobbade Cornelia, jag gjorde henne sällskap in till stan.
Hon skulle byta storlek på en klapp.
Vi kikade lite, inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara.
Fikade.
Jag åkte hem. Dammsög. Plockade undan lite.
Somnade på soffan. Vaknade. Såg en film.
Cornelia kom hem. Felicia kom hit.
Middag. Prat. Häng.

Så mysigt.
Lika mysigt som Felicia, Kevin och Cornelia hade på juldagen hos farbror, faster och kusiner.
De hade en underbar eftermiddag som övergick till kväll. 
De hade köpt klappar. Rimmat till var och en av kusinerna.



Vi skulle ha varit hos moster och morbror idag men förkylning satte stopp för det.
Moster får kurera sig. Och vila.
Vi kommer en annan dag på middag m potatiskaka och stekt fläsk !😋

Nu får jag nog ta och klä på mig.
Extra piff - direkt efter jobbet är jag bjuden på middag. Skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback