Ooops

Snart en vecka sen jag skrev. Vad har jag gjort ? Shoppat.  Lagat mat. Försökt ligga på stranden men då kom regnet.
Druckit vin på vännens balkong. Sovit.
Fått samtal från doktorn - fått en högre dos av Levaxin.
Tillbringat en hel dag själv på saltholmens nakenbad.
Messat m vänner. Spelat Wordfeud.  Pratat m vänner. Kollat Instagram. Rastar Zigge. Tömt diskmaskinen.
Läst bok. Lyssnat på bok.
Ätit frukost och middag.
Träffat vän över ett glas.  Pratat med bästa moster.
Varit barnvakt åt Leon. Pratat m bästa kusin Susanne i Stockholm.
Varit till Malmön över dagen m Cornelia och Kevin. Besökte Maria& Manuel m söner.
 Varit på gymmet.
Ja det var en kort resumé. 

Lägger in bilder. Huller om buller.

Måste säga att jag e förälskad i min hatt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback