God morgon Du fina

Som läser min lilla blogg. Den är som en dagbok, mina tankar om det jag gör, upplever, tänker och funderar över.
Jag har alltid gillat att skriva. Tycker om ord. 


 
En bild från en av söndagens alla promenader. Så fint,  i nästan alla områden i Göteborg finns det parker. Små oaser.
Att strosa i. Vila sin själ.


Min själ är trött, den behöver vila. Jag gör det jag kan för att den ska må bra.
Det kommer bli bättre. Snart.

Igår hade jag en tuff dag på jobbet. Inte rent tekniskt m tolkandet utan känslomässigt. 
Jag jobbade m Sara T, vi är ett gott team.  Känner varandras styrkor, svagheter och stöttar varandra precis när vi behöver. Litar på varandra. Fingrarna flög över tangenterna men i kroppen värkte hjärtat. 
Hur kan vissa saker tillåtas? Hur illa ska det få bli innan samhället griper in ?
I detta fall hoppas jag att domstolen väljer rätt beslut.
Nu är det morgon och jag hör trafiken långsamt vakna.
Idag börjar jag sent. Ska äta frukost. Rasta Zigge.
Kanske starta en tvätt men bara kanske.

Ha en fin dag. Kram till Dig, du som läser min lilla blogg . 

Kommentarer
Postat av: Doris

Tack fina DU, för att du delar med dig av dina tankar, känslor, glädje och sorg.

2018-08-30 @ 08:38:00
Postat av: Sara

Vi är det absolut bästa temet ❤️

2018-08-30 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback