Söndag

Antonio och jag tog en promenad till Flickorna på Färjenäs m Zigge.

Åt frukost.

Sen åkte Antonio till skogen. Han kom hem med skogens svarta guld.



Svart trumpetsvamp.

Jag och Ditte tog en lång promenad.
Kvillehyllan fick besök.

Jag fyndade.




Ett stort gult lövfat för 10 kr.




Så fint.

En bricka.




Rund. Stor. Fin. Hjärtan.

Klockan tre var det Chillifest hos Börjessons.




6 kilo chili! Nicke har odlat. Mjuka. Heta.

Mat. Sallad. Bröd. Vin. Prat.




Antonio gjorde cevapcici. Goda spett.

När jag kom hem så rensade jag svamp.
Antonio hade gjort en påse till moster och morbror.
Även Nicke och Marie fick svamp.


En promenad till torget m Felicia och Zigge.

Lite tv.
Sen gick jag och på mig. Lyssnade på bok. Del fem av Millenium serien. Den e bra.
Bookbeat funkar bra.
Lyssna på bok när jag åker buss/ vagn eller promenerar.

Nu måndag och dagens första uppdrag är avklarat.
Nu mot tolkcentralen och lite kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback