Skaldjurskryssning

Vi firade Gunnel som fyllde 80 i somras. Då var hon bortrest på hemlig ort men nu fick vi firat henne.

Morbror Bernt var också med.




Cornelia jobbade så hon kunde inte följa med.




Vi satte oss vid vackert dukat bord. Biffen stod uppdukad en halvtraopa ner.
Jag älskar skaldjur förutom ostron. De gör alla i familjen - älskar skaldjur.




Kräftor - havskräftor är bland det godaste jag vet.




Felicia Kevin Antonio





Gunnel Bernt och jag.




Blommor på bordet. Felicia pratade med trubaduren och sen spelade han " Ja må du leva " för hennes farmor.




Coolaste morbror Bernt




Båten körde oss runt i Göteborg å hamninlopp och en bit ut . En fin kväll med god mat. Vin. Kaffe.
Felicia körde hem oss och på vägen lämnade vi Bernt. Kevin gick vidare ut i fredagskvällen.

Väl hemma rastade jag hunden. Sen såg Cornelia och jag en film. Mumsade ostbollar. Åt godis och drack Cola.

Idag lördag ska jag - göra så lite som möjligt. 
Jag är trött . In i själen trött och behöver vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback