Frukost

Dagens viktigaste mål ? Eller är det en myt ? Hur som - jag älskar mat. Att handla den. Laga den. Äta den - helst i sällskap av familj , vänner. 

Det är så härligt att sitta runt dukat bord. Äta. Umgås. Prata. Lyssna . 
Livet.

Idag äter jag frukost själv.




Tystnad tycker jag om. Att göra tystnaden.
Vara i den. Vila i den.
Vara själv.

I Köpenhamn köpte jag blommor.

Papegojblommor. Daggkåpa och ja vad heter den andra m orange färg ?




Blommor är något jag också tycker om. Växter. Det gröna . Blommor. Doften.
Kraften.

Vad tycker jag mer om ?

Ha en fin söndag. Här blir det tvätt. Övningskörning. Ett besök hos en vän där min bror ska fixa lite.
Sen ska jag försöka hitta en film att se på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback