Helgen

Började lördagen med ett besök på mammas grav.





Sen åkte jag till Fiori  på Sankt Sigfridsplan.

Njöt en stund i butiken innan jag köpte en bukett.




Den gav jag till moster och morbror där jag åt lunch. Mia och döttrarna var där.
Fredrik låg på NÄL - akut blindtarmsinflammation.

Plättar , kaffe och prat.
Fortsatte till Torestorp.




Johan & Eva m söner var där.
Jessica & Jimi m sina söner.

Vi tog en härlig promenad.
Såg korpar.
Hittade ett par kantareller.

Vi åt middag. Umgicks och hade det gott.




Matteo Dorian och Nathan.
Elias.
Jag och Elias.
Dorian som vinkar till Kevin.




Kevin skickade fantastiska bilder från Bali.
Eller nja från en annan ö i närheten av Bali.
Han har det så bra.




Igår fikade vi Gustav Adolfs bakelser.




Cornelia hjälpte mig att skapa nästa års almanacka.
Det blev inte detta collage då det inte fick plats . Jag valde en minsta modell till nästa år.
Nya födelsedagar lades till.
Andra högtidsdagar togs bort.  
Barnen och Zigge ❤




Frukost. 
Sen jobb - åka bil i ett par timmar - sen tolka för att sen köra hem igen.

Ha en fin tisdag. 

Idag hurrar vi för Farbror Manuel som fyller år. Stort grattis till Dig! 🎈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback