Onsdag

Ja här sitter jag och sitter. Vila Är inte min starkaste gren.

Men det är det jag måste göra. Vila.


Tennisarmbåge och en ledsen axel. Den har varit trött ett tag men nu blev det akut.
Jag har varit hos läkaren men det gav inte nåt Som jag inte redan listat ut.

Sjukgymnasten Mia har hjälpt mig. Behandlat mig med tens. Gett mig några övningar.

Jag ska vila. Promenera. Och vila mer.

Jag ärningott sällskap - Kevin med sin brutna tumme.




Han bröt den i lördags på första åket I Ulricehamn.  Han railade och när han landade i snön blev det lappgubbens tvärstopp! 
Pang.
Trasig tumme. Pulveriserad mobil. Mörbultad.

Akuten på Mölndal.
Gipsskena i 4 veckor.




Efter några samtal till försäkringsbolag kunde vi införskaffa en ny mobil.




Teamwork för att säkerhetskopera bilder. Skicka upp i molnet.
Återställa.




I denna låda ligger något som ska användas den 7 juni. Den dagen då Cornelia tar studenten.
Studentmössan.




Jag fick ett minneskort. Jag har många bilder i mobilen. Jag älskar bilder. Har alltid fotat mycket sedan barnsben.
Jag har sparat i molnet. Men vill ha en backup.




Han tror att han är en knähund. 💗
Fin Felicia och Zigge.




Värme e bra för min arm och axel. Tog ett bad och toppade med en kall cider.




Han Kan konsten att njuta. Vår älskade hund.

Ha en fin dag. Själv ska jag träna. Träna på att vila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback