Hurra

Att göra cytologprov är ibte Det roligaste jag vet men så nödvändigt. 

Det tar någon minut av mitt liv vartannat år men ger mig trygghet.


Att bli kallad. Gå dit. Få svar hemskickat - allt till den facila kostnaden av 100 kr.
Tack , säger jag.

Idag har vi firat Nathan 10 år.




Denna goa lilla kille som ibland e helt sjövild. Spankulerar som en professor m händerna på ryggen. Filurar. Klurar.  Kan bli ganska sur...men har ett hjärta av guld och så goa kramar.
Nu är han 10 år och nyss blev han storebror till Dorian.




Dorian Ossian Lindgren.




Denna killen fick idag frågan om han ville vara fadder till Dorian.
Så klart han ville! ❤

Johan , Dorians pappa är fadder till Kevin.
Keep it in the family.




Fina killar.




Han e helt ljuvlig!

Vi fick också träffa Levon. 


Fia och Brendan son - han är 8 veckor och här ligger han gott i famnen på Matteo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback