Nagelpiff


Gårdagen började i moll - Cornelia hade så ont i sin axel att hon sökte vård. Vårdcentralen var stängd så hon och Felicia åkte till Mölndal.
Till en början blev hon lyssnad på. Röntgen och prat om eventuell MR men så blev det inte för att det krävdes nåt okej från en annan läkare.
Undersökning . Och sen blev det sjukgymnast remiss. Remiss till ortopeden . ( det är bra )
- ta de här tabletterna. Detta är kronisk smärta och det är inget vi kan göra något åt gör på akuten.
Kronisk smärta ?!?!?
Nej , något hände med axeln på juldagen. Smärtsamt.
Tabletter verkar inte ta på henne. 
Nu har vi messat sjukgymnasten och väntar på svar.

Jobb.
Handling - nu ville vi inte äta mer julmat.
Kyckling blev det.
När jag kom hem lagade vi mat och sen åkte Felicia och Antonio till akuten !
Felicia hade blivit trampad på fotryggen av hästen.
Cornelia och jag åkte till Lena och Fraser.
Hon fixade våra naglar.


 Svarta. Blanka m lite bling.
Cornelia har svarta . Blanka. Matta. Och glittriga.
Nöjda åkte vi hem.
Såg ett avsnitt av Scorpion.
Under tiden hölls vi uppdaterade av hur det gick på akuten.
När jag somnat kom Felicia hem och in till mig. Inget var trasigt. Skönt .
Putsade mina skor på morgonen. Nu är det svarta igen.


På väg till jobbet. Har två uppdrag idag.

Byta julklapp ska jag göra. Äta lunch m fd kollega hoppas jag också hinna med.
Ha en fin torsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback