ljuvliga döttrar

I söndags på min födelsedag blev jag rejält överraskad.
Först väcktes jag av skönsång frukost och paket på sängen.

Lite mys och promenad för att sen åka till stan m Antonio. Klappar köptes. Promenera. Dracks bubbel innan vi åkte hem. Lagom till kl 17.
Hemma möttes jag av döttrar som lagat middag. Uppklädda stod de i hallen och sen - i köket stod vännerna ! Stevie wonder happy birthday strömmade ur högtalarna och de dansade. Somliga klädda i GirlsUnitetröjor.




Döttrarna hade hjälp i köket av Grace och Joyce.

De hade lagat en trerätters!





Efterrätt hade Nelita och Elinor med sig.

Allt var så gott. Vin i glaset och mycket prat.





Fotades för Instagram och Facebook 😂





Underbara rosor i vacker vas. Vin m orkidé.

En underbar kväll.



En kväll att minnas !
Tack för att du kom och tack underbara döttrar som fixat och trixat med detta.

Ren kärlek.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar dag! Du är värd varenda sekund...

2017-12-24 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback