Julklappar

Jag ska inte dricka under stolen med att jag tycker om att få paket. 
När jag var liten så min mamma att jag fick önska mig precis vad som helst. Mina önskelistor var långa och detaljerade. Allt från en hundvalp till bokmärken. Slalomskidor och resa till Galapagosöarna. Glittriga pennor och brevpapper. 
Mamma sa också att jag inte kunde förvänta mig att få allt på önskelistan .

I år måste jag varit extra snäll så många fina saker jag fick.




Cornelia hade snappat upp något jag pratat om. Så himla fina. Ord. Uttryck från Västerbotten.



Ett glas med ett annat budskap. Passar fint ihop med det jag fick ifjol.


Bodylotion i den serien jag har. Luktar så gott.

Och den här fantastiska uppfinningen ! Nu blir det lätt att göra knäck i framtiden.



Känner du mig så vet du att jag gillar nagellack. Detta var så fint.Filar behöver jag alltid.


Mjuka händer gillar jag. Dessa handkrämer gillar jag. Doften e mild och de kletar inte. Passar väldigt bra i väskan då de är små.
 

Fina ljusstakar. Ska skruva dit ljushållaren.
Jag vet - så många fina klappar och här kommer tre till !



Så himla fina toppar! Mönstrade och en varmt röd. 

Vilka klappar jag fått.
Tack fina ni !

All kärlek ❤❤❤❤ till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback