Fredag

Stilla dag. Jag var på stranden men solen lös mest med sin frånvaro.

Läste bok. Drack kaffe.
Hemma tittade jag på Homeland.
Tycker den är bra.

Hämtade Cornelia från jobbet.
Strök ett par skjortor och hennes byxor.

Antonio och jag åkte till stan. Till OGBG - hotellet vid stenpiren.
Vi åt mat. Drack vin.

Bengt kom och joinade oss.

Takbaren. Wow!




Vindstilla. Vyn så vacker.




De hade goda drinkar.
The Bar fick ett besök. Antonio och Bengt beställde ur bensindunken...killarna fortsatte ut i den ljumma kvällen.
Jag åkte hem. Satte mig på altanen. Ljuder från poolen e sövande. Vindstilla.

Nu söndag.
Felicia och Kevin är inte hemma. Cornelia jobbar.
Antonio sover.
Zigge och jag kom nyss in från en härlig promenad.
Nu mer kaffe och...  Homeland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback