Ännu en tisdag

Dagarna går. Jobb. Hemma. Jobb.

I år är det första året på länge som vi inga skolbarn har.
Inga ryggsäckar ska köpas. Pennfack. Gympapåsar. Skor.
I år jobbar alla tre ungdomarna.

Och Antonio och jag. 

Helgen kom och gick. Fredagskvällen spenderades framför en film.
Lördagen gick i stilla mak.
Kalas för Oliver som fyllde 14 år.
God mat. Dryck. Härliga vänner.

Mer tv. Promenad m Kevin och på nattkröken hämtade jag Cornelia och Christian som varit på kräftskiva respektive Excet.

Söndag blev en bakdag.

Årets hattfika hos Nelita!




Jag och Cornelia. Jag lånade Antonios italienhatt och hon körde boyfriendstuket!




Sött & salt. Mat eller kakor. Frossade.




Så mycket gott. Så mycket olika godsaker.




Värdinnan Nelita tillsammans med magiska Marie.




Solrosen Grace i en kostym hon har designat och sytt själv!




Hon hade bakat matchande kakor!!




Här är vinsterna i hattquizen. Kan säga att jag vann inte. Dåligt m hattkunskaper.




Men alla fick pris. Nej faktiskt två.




Mitt dopp till kaffet. Allt var så gott. Cheesecake m mojitosmak - to die for God.

Sen skulle vi ta den obligatoriska gruppbilden.




Alla hattar är på.




Tokade till oss värre än vanligt.




Timmarna flög iväg. Så roligt. Skratt. Prat. Samtal om allt. Livet.
En njutning för mage och själ.

Cornelia och jag tog svängen om Ikea. Handlade lite burkar och plastlådor.
Skafferiet ska städas.




Tacksam för livet. Fina vänner. Familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback