Zigge 10 år

Igår fyllde han år. Vår prins.





Pannkakstårta.

Med tomtebloss.



Lite avvaktande.




Vi hann med lite måsten efter en god frukost.
Övervåningen städades och möblerade om.
Bilden e från Cornelias rum. Mina föräldrars gamla fåtölj fick nytt liv i hennes rum.
Bordet är från mitt rum i Tvärålund. 




Wow nu kan man se golvet i Felicias rum. Dammråttorna är ett minne blott. 

Det är ett fint rum när det inte är stökigt.

Farmor och Bernt kom på middag. Antonio hade lagat rådjursgryta. Till förrätt hade vi musslor från Picard.
Glass avslutade middagen.

Tvätt. Körande. Promenad.
När tjejerna hade kommit hem igen spelade vi yatzy.




Mysigt.
Antonio kollade film och Kevin mötte vänner i stan.

Idag är det tisdag och jag börjar kl 14.
Jag jobar fortfarande halvtid. Hoppas att det ska funka. 




God frukost. Kunde inte besluta mig för te eller kaffe så jag tog både ock.

Ha en fin tisdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback