Lite saker från Bokmässan

Det finns mängder av böcker att läsa. Inom alla möjliga och otippade områden.
Föredrag. Seminarier. Intervjuer och samtal i vart hörn.
Nelita och jag lyssnade på Annika Lantz. Hennes nya bok vill jag läsa.

Att jag älskar pennor kan väl inte ha undgått någon ! Hittade denna hos Ballograf. Min favoritfärg. 😍

Köpte den också i form av en "bankpenna" ! Ni vet den som sitter fast med en liten kulkedja. Såå fin.

Här är den - autografer!

En bok jag köpte . Egentligen borde jag inte köpa fler böcker då högen hemma är hög men...jaja denna fick följa med hem.

Vi strosade runt. Såg kanske 5 %av hela mässan. Den e enormt stor.
Vi träffade Lena. Vilken kvinna. Så trevlig och vilka vackra tavlor/kort hon gör.

Detta kort är MITT!
Och att hunden på det är av den bästa rasen av alla - petit basset griffon vendeen.
Hunden på korten hette Märta - numera bor hon i hundhimlen.

Här hittar ni kvinnan som gjort korten/tavlorna!

Denna fina vas köpte jag häromdagen. En kopia av en KLONG vas. Denna var betydligt billigare än originalet.

Ha en fin torsdag trots regnet 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback