God morgon!

Jag har kört Antonio till tåget. Han ska till Stockholm över dagen. Jobb.
Jag har tänt ljus. Fixat mig en kopp te. Pukka te - en favorit. Kryddigt. Ger värme vilket jag behöver då jag känner mig frusen.
Jag börjat kl 10 idag på en plats nära mig.
Ska möta kollegan och sen jobbar vi tillsammans i ett par timmar. Lunch. Sen med samma kollega iväg med bil till en stad ett par mil bort.
Mer jobb.
Sen hem.
Vad ska vi äta till middag ?
Har du något förslag?

Tända ljus. Blommor. Morgontv. Bästa starten. Nyheter - jag behöver det. Mjukstart på dagen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Godmorgon !

Viltlax fick jag hos Anna förra veckan oh det var supergott.
Vi ska till Mölnlycke på promenix och övernattning.

Kram

Svar: Hälsa Mölnlycke 💖
Elisabeth T

2016-11-03 @ 07:52:54
Postat av: Anonym

Hur blev middagen? Martin hade missat att han skulle krydda köttet när han stekte/kokade det...omg... Kram

Svar: 😂😂
Elisabeth T

2016-11-03 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback