God morgon !

Tisdag - ny dag nya möjligheter.
Jag dricker kaffe och äter god smörgås. Bröd köpt på Baka i Haga.

Morgon m tända ljus och tv4 morgonnyheter.
Antonio är på väg till Stockholm. Kevin på jobbet. Döttrarna sover.

Igår var jag här - Hagabadet.
I present av min syster m man och mina fem fina syskonbarn fick jag detta.
Jag bokade en ansiktsbehandling de luxe.

Så himla fint ställe. Jag är så glad att det renoverades och inte jämnades med marken av någon grävskopa.

Vacker miljö. Fina inredningsdetaljer.
En atmosfär utöver det vanliga.

Alla tända ljus som fanns överallt.

Badrockar. Tofflor. Ingefärste. Vatten.
En miljö att koppla av i.

Ägget - deras fina pool.

Katarina tog hand om mig. Bäddade in mig i varma täcken. Hon rengjorde. Peelade. Återfuktade på djupet. Färgade fransar och bryn som även plockades.
Hon gav mig komplimang för min fina ungdomliga hy!
Massage av ansikte axlar och hårbotten.

Så himla lyxigt!

Tack fina ni för presenten ! 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback