Igår

Långsamt uppvaknande.
Frukost på altanen.
Promenad m Zigge.
Sen åkte Antonio Cornelia och jag till stan.
Garagesale på Magasinsgatan.
Jag hittade ett rosa linne gör 100 kr.
Vidare genom Haga.
En glass.
Titt i butiker.
Vi korsade Linnegatan och kom till Andra Lång. 
Not my cup of tea men härligt med mångfald. 
Människor. Stilar. Musik.  Mat.

Vi strosade mot bilen 
Antonio tig vagnen hem.
Cornelia och jag åkte till Scandic Hotel Opalen. 
Där spelade Moa Lönnå i baren.
Moa är min kusin Susannes och hennes man Jonas dotter.
Moa går i sin fars 👣 och spelar.


Mysigt att hänga i baren en stund. Prata m Cornelia och kika på folk.
Bra musik spelade Moa.

Tack Susanne för att du ringde oss!

Mot Volvo. Hämta Kevin.
Hem.
Handla mat.
Tömma tvättmaskinen. 
Äta middag på altanen.
Köra Kevin till stan. 
Summerburst.

Hem - fixa lördagsmys och sen blev det Neal Caffrey maraton.
White Collar.
Gillar.

Antonio blev hämtad av Martin å så drog de till Stadsteatern där Marc och Gavin spelade i foajén. 

Rastade Zigge. Gick runt berget.
En härlig lördag.

Idag är det en ny dag.
Söndag.
Ja ska åka till min mammas grav.

Kanske svänga förbi Mega loppis i Majorna.
Kl 14 ska jag logga in på beredskap.

🍃🌸🍃🌸🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback