Påsk 🐣🐥🐣



På mitt jobb , tolkcentralen ,har vi en tradition, att ha Påsk - knytis. 
Säkert har vi missat nåt år.
Igår passade det så bra då vi hade möte på eftermiddagen. 
Föreläsning av Göran Alfredsson.
Och sen redovisade Mia och Henrik från STTF- helgen.
Ny spännande forskning om vårt jobb.
Vi har ett komplext jobb. 
Det är iallafall inte "bara" att tolka.


SaraT Anna Henrik Nina AnneLie Inger och jag.
Bilden är tagen av vår chef Linda.
Mycket gott hade vi att mumsa på.
Trevligt att alla sitter tillsammans.
Vi hinner prata.

Sen hem. 
Här var det full rulle.
Cornelia skulle ha kompisar hemma och fira sin födelsedag.
Matlagning.
Skratt. 
Prat.
Ballonger. 
Musik.
Dans.
Fnitter.
Fina vänner.


Cornelia Julia
Matilda
Olivia
Fina systrarna Johansson.
Kompisar sen blöjåldern.


Så fint.
Så varmt.
Vilken vänskap.
Vårda den.
Värna den.
Värdesätt den.
💖💖💖

Jag tog en PowerNap på kvällen.
Antonio Kevin och jag åt thai.
Gott. 

Felicia jobbar på scandinavium.
Gothenburg Horse show. 
Världscupfinal i dressyr.
Världscupfinal i hoppning.

Kevin körde några av Cornelias kompisar hem.

Idag är det Soulhousefest. 
Härligt.
Det gillar vi.
Vi ska hem till Odette och Martin först.
Sen går vi tillsammans.
Dansar natten lång till riktigt bra musik .
Cassius och Mark står för musiken.

Glad påsk på Dig.
🐣🐥🐣

Kommentarer
Postat av: El´ena

Glad Påsk till er alla! Kramar kommer också.

2016-03-26 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback