Vissa dagar

Är långa och innehållsrika.

Igår var en sådan dag.
Jag fick ta bilen till spårvagnen för att jag skulle få ihop eftermiddagen/kvällen.
Först jobb.
Sen m vagnen hem för att hämta upp bilen och Cornelia. 
Till Coop.

Handla till festen.
Grönsaker. 


Och pasta.

Ingredienser till Grillsåsen .


Och lite snacks!


Vi tömde hyllan på Coop forum dit vi tog oss.
Där köpte vi också bestick.
Lite fler muggar.
Och god mjuk krämig vitost! 
Och ett vackert fat.
Och en...nä det kan jag inte berätta. 
Det ska vara en överraskning.
Hem.
Lämna av Cornelia och alla kassar.
Vidare till ett möte.

Samtal - så givande. Stärkande. Lärande.
Önskade glad sommar och en ny tid bokades till efter sommaren.
Själen behöver det.

Vidare till Sävedalen.
Hem till Stig och Christine.
Träff med mina fina vänner I Brottsofferjour-gruppen. 
Mat.
Prat.
Bokande av datum för nästa träff.
September.

Hem via hemmakväll för inköp av Jalapeno poppers och en speciell dricka till lilla C.
Grabbade tag i en cola Light till mig själv.
Skulle ha den till andra halvlek av matchen.

Hem.
Ner i soffan.
Mumsade i mig 🍉 och 🍓 
Bara för att sen upptäcka att colan inte var det jag trodde.
Visserligen Light men m smak av 🍒! 
Vedervärdig smak.
Blääää

Matchen var...sövande.
Det blev 0 -0.

Nu ny dag.
På väg till jobbet.
Uppdrag.
Gemensam sommarlunch. 
Apt m fotboll.
Hem.

Då då börjar det....festförberedelser!
Sås.
Sallad.
Pasta.
Fix å trix.

För imorgon är det FEST!
🎈 🎈 🎈 
Det ska bli så skoj.

Kevin ska hämta köttet idag efter kl 12.
Det ska läggas i marinad idag.
Rådjuret ska tas upp.

Imorgon blir det grill !

Ha en fin fredag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback