God morgon!



Brr så kallt.
☔. 
Var är sommaren?

Jag är på väg till jobbet.
Hade gärna stannat kvar i sängen hemma. 

Kvällen Igår blev sen.
Vi såg matchen och sen hämtade jag kevin i stan .
Körde hem en av hans kompisar.
Kände mig trött när klockan ringde 

Jaja nu är jag på väg.

Antonio skickade denna bilden till mig igår.


Ett papayaträd !
Så roligt. 
Ska bli spännande att se hur det växer.
Det har de bästa förutsättningarna.

Utanför vårt staket här hemma ser det ut så här.


Ogräs?
Jag har inte hjärta att ta bort det så det får pryda sin plats.



Det har regnat i natt.
Det känns som om det kommer mer under dagen.

Idag är det svärmor/farmor Gunnels födelsedag.
Hon fyller 79 år idag.
Hon och min mamma föddes samma år.
Ska svänga vägen förbi henne efter jobbet för att säga grattis!

Ha en fin måndag! 
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inget ogräs! Finns planterad i min rabatt efter skott från Ms moster. Frösår sig gärna. Har glömt vad den heter😀

Svar: Tack Mia U - då ska jag vårda den!
Elisabeth T

2016-07-11 @ 07:58:01
Postat av: Anonym

Tycker att det är charmigt när växter kommer upp på en oväntad plats. Kram Camilla

Svar: Ja den hat valt sin egen plats att växa på - fint.
Elisabeth T

2016-07-11 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback