Det får bli text

Bilder är svåra att få upp.
Bad gör vi här i vår.by?

Har det gott.
Men vi har också sparkat igång byggarna. Det är Lite si och så med arbetande. 
Nu när de ser Antonio och mig så händer det saker.
Toan som enl samtal var kvar var iaf inlyft i huset!
Dock fanns det inga rör...jaja va e väl en toa? 
Ganska NÖDvändig skulle Jag säga. 
Jag hoppas tror att vi kan sova en natt i huset.
Vi behöver en bil för att köra ner sängen och sängborden. 
Madrassen.
Det är för varmt att kånka och bära.
28 grader ute.
27 inne i huset hos farfar.

Vi umgås med vänner. 
Släkten.
Grannar.
Dricker öl.
Strosar runt. 

Igår hade jag sällskap på taket. Lilla Bruna 4 år lekte hårfrisörska.
Vilka fantastiska frisyrer jag fick.
Vi drack vatten och åt kolor.

Igår gick vi för att se matchen Frankrike - Island.
Laddade med kall öl och chips.
Antonio drack Es Temperat - det är hälften grouge hälften ponche.
Gott.
Vi gick i halvtid - 4-0 till Frankrike kändes ointagligt.
4-2 blev det och jag tycker Island ska känna sig mer än nöjda med detta.
Vilken grej att gå till kvartsfinal i EM.
Och det utan någon Zlatan eller kanske var det tack vare det...

Idag ska vi till SalRei- Sant Isabel ska firas.
Roligt.

Vi hörs.

Kram


Har just laddat ner en ljudbok!
Första i mitt liv. Jag har bara en bok kvar och fyra dagar!
Vågar inte vara utan bok!
Bookbeat blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback