Nu mot byn

Vi har varit i SalRei ett par timmar. Landade här halv fyra typ svensk tid. Resan har gått bra. Stödstrumpor var på denna gången !
 
Vi har handlat mat. Öl. Vin och chips.
Köpt ett par flipflop till mig . Felstavade havaianas - heveienes heter mina.
Kostade 60 kr så det blev bra.
Mött sköldpaddemannen.  Tagit en öl hos Dina moster. Tagit ett glas vin på praca.
Nu ska vi mot byn. Solen har gått ner. Jag har lagt sjalen om mina axlar - jag sitter ute på bilens flak. Det är tradition. 
Imorgon är det fest! Reis - firande av de tre vise männen.
Hoppas på en tur till stranden först...
 
Jag har läst ut nästan hela den första boken. Hur ska detta gå? ? Jag minns att Maria har lämnat böcker i Joaquin och Cecilias hus.  Får hämta någon där kanske...
 
Vi har köpt en router som vi ska ha hemma i huset. Hoppas att vi kan få internet så jag kan skriva på bloggen samt lägga upp bilder på instagram.
 
Nu hemåt.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback