Underbar fredag

Det var Snyggfredag på jobbet igår. Det betyder att läppstiftet var på. Jag ska be Sara B skicka mig en bild på oss. Vi tog en på oss alla som jobbar på tolkcentralen.


Det var apt. Och julbord som stod på agendan.
Mitt i allt blev jag överraskad m paket och sång.




Presentkort från Grönbergs låg i påsen.
Det ska få bli till vackra blomster i januari eller ett par vackra örhängen.

Mot Liseberg.




Vi åt julbord på Stjärnornas krog. Mycket gott fanns det där.

Jag avslutade med denna...



Vi promenerade runt i parken. Några spelade femkamp och vi andra hejade på.




Fina Eva och jag.




Några gick hem. Några gick till InContro via Gothia Towers foajé där vi sa Hej till Susanne en kollega som växlat spår.

www.champagne juveler.se - där kan ni hitta hennes fina alster. 


Här sitter vi en gäng och avslutar dagen. 



Hemma var det Idolfinalen som var på.


Vi åt plockmat framför tv.  Alla fem var hemma. Så mysigt.




Mitt födelsedagspaket från jobbet.


Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 



En fina dag - snygga kollegor, god mat , prat , dryck och häng m familjen. 
Och Idol vanns av Liam kvällen till ära klädd i snyggaste kostymen.

Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback