Min födelsedag!

 
 
 
 
Jag fick en stoooor Mojito av Antonio !
 
 
 
Födelsedagslunch på Alisios. Jag valde färsk tonfisk. Den var sååå god.
 
 
 
På Alisios jobbar denna tomten.
 
 
 
 
Victor - han kände igen oss när vi kom. Kul att se honom. Markus jobbar nu bara m windsurfing och kite.  Han blev väldigt glad när han såg Felicia på stranden.
 
 
 
 
Min tonfisk!
 
 
 
Felicia Kevin Christian och Cornelia har det gott i solen m varsin drink.
 
 
 
Antonio hyrde bräda. Han och Kevin körde m blandat resultat men kul hade de.
 
 
 
Antonio på brädan.
 
 
 
 
Fina Cornelia och jag! 
 
 
 
Cornelia och Christian.
 
 
 
Jag och Kevin!
 
 
 
 
Cornelia jag Felicia och Camilla.
 
 
 
Felicia och jag!
 
 
 
Camilla och jag.
 
 
 
Min älskade man och jag !  ❤
 
 
 
 
Juliao aka Sköldpaddemannen och Antonio. 
 
 
 
 
Lanson - champagne drack vi hos Indira. Vi hade bokat middag där. Och vilken mat de hade lagat. Kött. Fisk. Langostria. Potatismosgratäng. Sallad. Bröd. Ost. Vin. 
 
Indira och hennes mamma Filomena hade lagat all maten.
 
 
 
 
Hela familjen samlad. Farbror Joao var också med. 
Indira är också m på bilden.
 
Nu ska jag se om detta inlägg orkar flyttas ut i cybervärlden.
Min födelsedagvar helt underbar fr början till slut.
 
Tack för alla grattis sms och inlägg på instagram!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser helt fantastiskt ut. Stort grattis igen ❤️

2016-12-20 @ 09:31:20
Postat av: Moster

Så härligt att du fick en sådan fin dag det är du värd . Kram

Svar: Ja den var så fin. Varm. God och fylld av kärlek
Elisabeth T

2016-12-20 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback