Tisdag

Började jobba igår. Gick fint.
Jag är glad och tacksam över att jag har det jobb jag har.
Jag tycker om mitt jobb. Jag har fina kollegor. En bra chef. Och jag får se mig om i vår region. Jag är hyfsat duktig på mitt jobb också.
Första dagen kom och gick.
Hem - laga middag. Cornelia försvann till Julia. Kevin jobbade. Felicia var i stallet och Antonio är I Stockholm. Jag blev själv hemma m min bok !
Mötte upp C och vi rastade Zigge. Sen hamnade vi framför tv:n - Night manager .
Hm den tar nog sin tid att komma in i. Jag ska se den ikväll igen.

I lördags var jag på kalajs hos Ronny och Henrik. Wow!

Vilket bord !! Så vackert. Så fint och inbjudande.
Det blev en härlig kväll med god mat. Goa människor och mycket prat.

Söndag. Lite trött i huvudet var jag.

Då drog vi till standen. Cornelia och jag.

Sävvik.

Denna ljuvliga pärla!

Nu är det tisdag - mot dagens jobb.
Ha det fint.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback