En ny dag

Onsdag - idag ska det handlas inför lördagens stora fest.
Bröllop. Kärlek.
Effe och Johanna gifter sig.
Jag har en del saker som låste bockas av.
Önskar såå att hitta en klänning. Jag har ett par här hemma men jag vill hitta klänningen med stort K.
Så skönt att vi fick städat hela övervåningen igår. Ska köra skräp till tippen men Det får bli imorgon.
På fredag ska Kevin ochvjag hämta Mirko på Landvetter. Han ska vara med på bröllopet. Hans mamma Filomena är Antonios kusin.
Vi träffade dem när vi var i Rom för ett par somrar sen.
Mirko ska bo hos oss när han är i Sverige.

Nu ska jag fixa mig frukost. Cornelia är redan på jobbet. De andra två sover gott.
Zigge är som ni ser redan ute I solen och njuter.
Ha en fin dag!
🍃🌸🍃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback