Mm lite trött

Hemma.
Sjukskriven.
Opererades igår. 
Inget allvarligt.
Inget farligt
Men välbehövligt.
Nu Ska jag vila.
Inte enkelt...

Igår hade Kevin lagat Chili con carne till middag.
Så gott.
Cornelia köpte Med sig glass och dricka hem.
Felicia hämtade mig efter operationen. 

Fina ungdomar.

Idag har Felicia lagat mozzarellafyllda köttbullar i tomatsås.

Mums. 

Cornelia stekte kött och gjorde sötpotatis i ugn.
Sirapsslungad lök.
Stekt halloumiost.
Så gott.


Nu ligger Cornelia och jag i soffan.
Mätta nöjda. 


Ljuvliga vår.


Läs mer om mitt halsband på instagram. Tomar66. 

Så nöjd. Tack Anna Håll sten som har gjort det.

Kram på Dig.

Kommentarer
Postat av: Husfruen

Kryapå dig kramar <3

Svar: Tack! jag blev så glad när jag såg att det var Du som skrev. Ha en fin helg. kram
Elisabeth T

2016-04-22 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback