Grått ute

Regnet smattrar mot fönstret.
Trööök. 
Jag e inte förtjust i gråväder.
Skulle vara om jag fick ligga under en gosig pläd med en bra bok och en rykande kopp te brevid.


Frukost nummer två.
Jag har kört Cornelia till skolan.
Körde förbi mammas grav å tände ett ljus.
Filosoferade.
Reflekterade.
Kontemplerade.

Kom hem till detta!!!

I natt när Felicia och Kevin kom hem efter jobb och kompishäng åt de mat.
Lämnade skräpet kvar.. 


Denna mannen var inte sen att mumsa I sig resterna!!

😨😨😨

Idag ska jag göra något roligt.
Berättar mer om det sen.

Nu frukost.

Kram 

Kevin fick köra övertid igår på sitt första kvällspass.
Det går bra för Volvo.
Och Felicia sålde glass så det rök!

Kommentarer
Postat av: malin

God frulle.... 😉 Ha en fin dag! Kram

Svar: Å nu blir det kaffe ☕ 😊
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback