Tisdag

Vi bestämde oss för en båttur.
4 öar.
Egen båt.
2200 baht.
För oss fyra.


Longtail båtarna ligger på rad här på stranden i Ao nang.



Första stoppet blev


En nationalpark. Vi fick betala 400 baht för att få komma i land.
Det är lågsäsong nu men ändå var det mycket folk.
Hur är det då på högsäsong?




Här fick vi sola å bad.
Eva snorklade.


Hmm detta med selfies är svårt.
Eller heter det groupies?



Chicken Island! 

Så fin.



Vi njöt. 
Snorklade.
Åt mat.


Susanne och jag.


Pia och Eva.



Här ifrån vadade vi till Tup Island.
Nej, nu var det lågvatten så vi kunde gå på strandremsan som bildats.



Här snorklade Eva - det var som att simma i ett akvarium sa hon.



Vidare m båten till Pranang Beach.


Här finns en grotta där lokalbefolkningen har tillber någon gud för ett gott liv och fertilitet.


Eva och fallosarna!



Jag har börjat på bok nummer två!



Vacker plats att läsa på.
På vägen från båten tog vi en pannkaka m chokladsås och cashewnötter.
Och en - Sex on the beach - drink to go!

Nu har vi doppat oss i poolen och nu ska vi duscha.
Ta ett glas på balkongen.

Sen blir det middag på stan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp vad vackert! Hur mkt är en bath??
Kram Sara

Svar: 100 baht är 26 kronor!
Elisabeth T

2015-11-10 @ 12:19:07
Postat av: Moster

Tack för fina bilder jag tänker tillbaka på vår semester med Eva o Stefan . Vi var där ni varit i dag. Du Måste snorkla !!!

2015-11-10 @ 18:41:53
Postat av: Anonym

Tack för fina bilder jag tänker tillbaka på vår semester med Eva o Stefan . Vi var där ni varit i dag. Du Måste snorkla !!!

Svar: Jag snorklade en kort stund. lite ovant men skoj
Elisabeth T

2015-11-10 @ 18:42:12
Postat av: Camilla

Vill resa dit nån gång! Snorkla vill jag absolut göra

2015-11-11 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback