Kvar i Frankfurt

Efter nästan elva timmars flygning landade vi i Frankfurt.
Började tråckla oss genom flygplatsen för att hitta gate A 50.
Skulle förbi tullen.
Men se här fastnade Pia och jag!
De kollade min väska för narkotika. 
Sen skällde de på mig för att mitt schampo inte låg i en genomskinlig påse. Överst.

Pias sprit öppnades. Scannades för att se att det inte var sprängmedel.
Sen sprang vi. Upp. Ner.  Hiss. Rullband .   
Vi sprang men helt i onödan! 
Gaten var stängd !!
Eva och Susanne hann med flighten men vi blev kvar.
Vi flyger 12:00 och är hemma 13:40!

Tur att vi fick nya biljetter.  De var egentligen inte ombokningsbara....


Nu tröstar vi oss med en go fika!

Susannes väska kom inte fram till Landvetter!

Kommentarer
Postat av: Kia Martinsson

Tack snälla Elisabeth för att jag fått vara med er på denna resa. Jag var så glad att ni skulle åka o kände hur spännande ni tyckte att det skulle bli. Så underbart ni haft det o jag förstår att det blir ett minne för livet. Får höra mer sen vad ni tyckte om Aonang. Blev lite sugen själv att åka dit.
Sen måste jag säga att du skriver så fint om Eva och också din mamma. Förstår att du måste sakna henne mycket. Vi hörs när ni kommer ni är så välkomna hem igen.
Kram/Kia

Svar: Roligt att du varit med oss på resan. Den blev precis som vi drömt om. Helt fantastisk! Ses imorgon 💖
Elisabeth T

2015-11-17 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback