Idag är det ingen vanlig dag

För idag är det Johans 35 - årsdag! 
Min brorson. 
Stort grattis och många kramar till dig från varma Thailand.

Önskar Dig en härlig dag tillsammans med din familj , släkt och vänner.

Det är också Vincent födelsedag! 🎈
Du fina lilla kille.


Tänder ljus här i Aonang.
För er två fina killar men också för min mamma.

Det är på dagen 8 år sen det ofattbara hände.
Du berövades livet.
Det var denna dag det hemska hände. 
Någon misshandlade Dig så illa att du dog en månad senare.
Jag kommer aldrig att förstå.
Aldrig.

Du fattas oss.
Mig.
Alla de som kände Dig!
Du finaste mamma av bästa sort.
Älskar Dig.
För alltid. 
Evigt.





Kommentarer
Postat av: moster

Kramar

Svar: Tack! 💖
Elisabeth T

2015-11-12 @ 13:40:34
Postat av: Sara

Ofattbart!! Men hon hade velat att du åkte till värmen med tre goda vänner 💕☀️

Svar: Det vet jag att hon hade velat. 💖
Elisabeth T

2015-11-12 @ 17:34:47
Postat av: Camilla

Ta hand om dig, det är din gåva till din mamma

2015-11-12 @ 19:56:20
Postat av: Anonym

Även jag tänkt lite extra på Min mamma igår. Hon skulle blivit 66 år igår. Kram! ❤

Svar: 💖
Elisabeth T

2015-11-13 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback