Fredagskvällen

Blev magisk!


Kevin körde oss till stan.
Vi åt mat på Bryggeriet.
Cornelia önskade kött. 
Inte helt otippat.

Vi beställde entrecote m klyftpotatis.
Vitlöksbröd till förrätt. 
Ett glas vin till mig och sprite till henne. 

Mitt i allt fick jag en present!
🎁


För det var jag värd enligt Cornelia.


Fantastiskt fina örhängen från Edblads.

Jag satte på mig dem direkt.

Maten var god.
Vi strosade längs Avenyn upp mot Lorensbergs teatern.


Så taggade vi var!
Förväntansfulla.



Babsan inledde.

Calle sprang naken över scenen!
😨


Babsan!





Vacker teater.





Vilken show.
Dans.
Musik.
Helt enkelt underbart!



Tobias Karlsson!

Vilken kille!
Han lever sin dröm.
Hans liv har inte alltid varit enkelt vilket showen handlar om.
Vill man så kan man leva sin dröm.

Tack för denna fantastiska kväll. 
Tack Cornelia för att du "tjatade" så att vi bokade detta redan i somras.

Det uppfyllde mer än väl våra förväntningar.

Lyckliga & starstrucked gick vi hem i den ljumma kvällen.

💖💖💖



Kommentarer
Postat av: Cornelia

En fantastisk kväll men underbart sällskap ♡ hade lätt kunnat gå på lördagen också, detta får vi göra om!

Svar: Håller med dig!
Elisabeth T

2015-11-02 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback