Fixat min födelsedagspresent

Idag.
Jag veeet att det är för tidigt.
Och att man inte "ska" Köpa sin egna present
Meeeen

Jag hade bokat tid med Martin. 
En fotograf.
Antonios kollega. 
Han skulle fota ungdomarna!
Vi drog iväg lagom till hagel regn å storm drog in över stan.
Inte bästa vädret men vi hittade en fin plats m tak över huvudet.


Martin in action.
Det blåste kallt.
Regnade av och till men de var så tålmodiga allihopa. 
Jag fick leka assistent.
Hålla i reflektor typ. ..

Fick se bilder direkt kameran

Säger bara WOW!
Våra barn är fotogeniqua !
Helt underbara.
Så vackra.
Jag ser fram emot att få se alla bilder.

När jag sett dem ska jag tala om var ni kan se dem.
Bilderna.


När vi kom in blev det varm choklad m kolasås och marshmallows toppat med flingsalt.
Lussebulle. 
Nu ska vi till familjen Johansson på glöggmys.


Kram  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback