Hej då februari !

Välkommen mars.
Döttrarnas födelsedagar närmar sig.
I år fyller de 21 och 17.
Hur är det möjligt? 
Fina fantastiska duktiga kompetenta tjejer.
Godhjärtade. Ödmjuka. Envisa. Tänkande. Reflekterande. Ryttare. Fotbollsspelare.
Helt enkelt underbara!

I fredags var jag på bio. VIP -biljetter till 50 shades of grey. Bra? Nä, verkligen inte.
Tror inte jag kommer se del två å tre.
Bion gjorde att jag missade premiären av Let 's Dance.
Såg det nyss i repris...säger bara Ingemar .
Jo, han är min Idol. 


(Appen vägrar ladda upp bilden)

Han må var 58 inne på sitt 59 år men Han är fortfarande världsmästare i att träna. 
Läraktig lyssnar tar in och levererar!
Kan bli kostsamt..allt röstande...men det är det värt. Jonas Björkman verkar också bra. Och Marie .
Idag är det söndag. Femmilen i Falun. Städ. Tvätt. Fix. Pappersarbete.
Imorgon måndag...blir en annorlunda måndag. Återkommer om det.

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback