Morsdag!

Fick ett litet paket samt order att vara klar kl 18:00!

I paketet fanns något jag är barnsligt förtjust i...

Såpbubblor!
Jag gillar att blåsa bubblor.  Vackra. Spröda.  De glider i väg, tar fart ,stiger och ibland säger det "poff" å de är borta.
Magi.

Jag städade. Läste. Vilade. Handlade om vartannat .
En bra söndag.

Klockan 18 var jag klar. Kevin körde och vi hämtade upp farmor. Antonio var i stan eftersom han hade varit på Ullevi och sett GAIS vinna över Mjällby med 4-1!



God mat! Cava rose i glaset och min fina familj som bästa sällskap.

Hem.

Då fick jag denna!


Fylld med godsaker.


Kvällen fortsatte med planering inför fredag.
Samt två omgångar av 500 - kortspelet.


Som vi har skrattat. Mints ( böjs verbet så?) Förundrats. Trots att digitalkameran inte fanns i var mans hem för dryga 20 år sen så fotade vi massor. Och jag är så glad för det. En bild säger mer än tusen ord!
Att våra barn sen blir så fantastiska på bild gör inte saken sämre.
Ja, jag är part i målet.

Ha en fin måndag.

Och till min man och barn säger jag :
Tack, jag älskar Er från månen och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback