Lördag

Å jag går här å dräller i mitt nattlinne.
Har hjälpt Felicia att skyffla, förlåt jag menar städa hennes rum. Det såg rent sagt för j*****t ut!
Men nu ser vi golvet. Skrivbordet.
De döda blommorna är kastade. Imorgon får vi köpa nya.
Imorgon ska det rensas kläder. 

Cornelia och  Antonio har varit på jourcentralen. Hon hade så ont i bröstet.  Febern kom i ett huj. Hon fick hostmedicin och vi ska ha koll så hon  inte blir sämre för då kan det vara lunginflammation.

Jag har klätt på mig nu. Fick ett sms.
Eddie har bakat kanelbullar som han vill bjuda oss på. Och vem kan tacka nej till det ? Inte vi.
Så han å Palle kommer strax. Bäst att fixa kaffet.


Johan kom också hit. Han var klok nog att invajta sig själv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Själv gick jag i "sovlinne" hela dan igår... inga kanelbullar här inte! ;)

Svar: Ren å skär lyx att fina vänner kommer med bullar till oss . De smakade ljuvligt gott.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback