Veckan i bilder

Tisdag var jag och Mia U på Bak-kursen på Solhaga i Slöinge .
Mycket inspirerande kväll.


Vi lärde oss massor om deg. Surdeg. Jäsning. Temperaturer.  Snittning. Knivar. Ugnar. 
Vi lärde oss forma bröd.
Och vi fick massor av bröd m oss hem. Och deg.

Jag delade med mig till grannarna hemma.
Det blev uppskattat. 


En del av degen blev till Pizza bottnar.  Mycket gott.


Hade vägarna förbi Järntorget efter ett uppdrag.


Hela torget stod i blom.


Sonens lukta-gott står på hyllan vid ytterdörren. .. Hmm undra hur länge den kommer att stå där.

Igår var det femte och eventuellt avgörande matchen i Hockey.
Växjö - Skellefteå.
A och K kollade matchen på Biljardpalatset.

Jag och C var själva hemma då F var på födelsedagsfirande.

C kan konsten att styla godsaker!



Chokladfondue.


Mumsigt värre.

PS Växjö vann och är nu Svenska mästare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback