Tog ialla fall

en kvällspromenad med Zigge igår .
Cornelia gjorde mig sällskap.



Bilden återspeglar inte alls hur fint det var . Lampan blir bara en stor blaffa av ljus här på bilden men i verkligheten spred den mys.
Hösten har vackraste färgerna. Det är mysigt med tända ljus.



Denna hall. Som vi gillar den. Detta ljus tänds varje kväll. Gärna ett med doft av vanilj.

Igår köpte jag en klänning. Den är svart med en bård på ärmen och längst ner i vackra höstiga färger.
Den ser jag fram emot att använda.
Hittade också en tubhalsduk i en av mina favvofärger på Åhléns. Den fick följa med mig hem.

Den hade jag på mig idag.



Grodperspektiv gynnar sällan objektet...jag ser mest trött å rynkig ut.
Men what the heck, this is me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback