Söndagen

avslutades med en löprunda med bästa Ditte.
Jag överraskade henne med en försenad födelsedagspresent.
Mössa vantar och löparstrumpor!

Igår måndag. Göteborg runt med kommunala färdmedel.
Oj som jag hann läsa! Vet inte vad jag tycker om boken.

Hem.
Antonio lagade middag. Cornelia tränade för första gången på tre veckor.
Lycka men sååå trött hon blev.

Kollade lite tv.
Sen gick jag å la mig. Trött. Läste.

Idag har Eva varit på besök. Frukost med prat.
Sen mer prat om vardagsrummet.
Styling.
Vilken lyx att få stylinghjälp ! Jag fixar frukost. Vi pratar och sen kommer råden. Idéerna. Tipsen.
Jag tackar. Och ler.
Antecknar. Ritar.
Och ler lite till.

Jobb. En del avbokat. En del nytt. Om jag hade haft träningskläderna med mig hade jag kompat ut å kört core med Antonio men det går ju inte att köra nakenfis.
Nope.
Kanske kan ta en runda med Ditte istället. Eller själv.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback