Söndag

blev fylld av roligheter.
Efter frukosten åkte A och jag för att kolla på matta till vardagsrummet. Samt gardiner.
Vi fann det vi sökte.



Lurvig go matta med matchande gardiner.
Gungstolen ska få nya kuddar. Det är också tokigt att slita på originalklädseln från -63!
Det blev så varmt och ombonat.

Det var match idag. Hemmaplan.
Mot Sävedalen.
Cornelia var lite osäker för hur hon skulle orka. Planen var att börja på bänken men så blev det inte.
När jag kom e kvart in på matchen låg de under med 0-3!
Men de reste sig. Tog tag i matchen och gjorde tre mål i andra halvlek.
Visst, det blev förlust men de kan , de måste tro på sig själva.
Lite mental träning hade suttit fint.





Hem.
Handlade.
Mat.
God middag serverades i Casa Tomar.
Vi fick gäster. Palle och Eddie kom. De fick slå sig ner vid middagsbordet för en bit mat och sen blev det kaffe innan det var dags för dem att åka till Landvetter.
Eddie skulle flyga hem till Stockholm.

Jag vek lite mer tvätt. Körde en maskin. Städade undan ett extra bord som stått framme sen förra helgen.

Sen drog Ditte och jag till Skatås!
Sprang femman. Den går typ, upp , ner, runt lite mer upp sen lite sväng sen ner sen upp sen klart. Pust!
Skönt var det trots min beskrivning.
Hem och hämtade Zigge och sen blev det kvällspromenad . Cornelia gjorde mig sällskap.

Duschade.




Sen gick jag till sängs. Läste.

Nu är det måndag och ny vecka.
Ikväll ska vi på föräldramöte på Drottning Blankas.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: malin

Jösses - hur mkt hann ni på en dag undrar jag!?! :) jättesnyggt med lila! Kram, ha en fin vecka!!!

Svar: jo men det gäller att vara effektiv ;O)Planera.
Vi är nöjda med de lila inslagen. Nu ska vi bara köpa bord också, jag tror att Cornelia och jag ska fixa det. Typ imorgon. Ska klicka hem ett förstorat foto också, från Rom, på familjen. Det ska få pryda väggen.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback