Lördag

Regn.
Hur är det möjligt att det kan regna så mycket?
Att somna till regn. Att vakna till regn.
Jag tycker INTE om regn.

Steg upp för att köra Kevin.  Han skriver högskoleprovet idag. Spännande.
Det kommer att gå bra. Han kan.

Frukost.
Kaffe.
Gp.
Ägg.
Långfrukost.

A åkte för att hjälpa kusinen att flytta. 
C är på träning. Jag och Zigge promenerade med henne dit.
F ligger i soffan med foten i högläge. Vilar.

Jag sitter vid köksbordet. Surfar runt. Spelar wordfeud. Quizkampen. Kollar instagram.
Läser.
Dricker lite mer kaffe.

Senare idag ska jag träffa Nene. Ida. Smilla och Rio.
Det ser jag fram emot.

I eftermiddag blir det kultur. Cigarrlåde-gitarr utställning på Frölunda kulturhus.
Det är Nicke som ställer ut.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Och din lilla vän älskar regn ;)

2014-10-27 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback